Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
Google
 

Tuesday, April 8, 2008

Bagaimana untuk berjaya dalam bisnes MyMode ni?

Bagaimana untuk berjaya dalam bisnes MyMode ini?

1. Cari downline anda(seorang masuk anda boleh mendapat RM10) seramai 8orang. Ini bermakna anda telah untung sebanyak RM80 dan modal pendaftaran RM65 telah dapat kembali.

2. Guide downline2 anda perkara yang sama. Ingat, pendaftaran adalah serendah RM65 sahaja, dan anda boleh dapat dengan mudah selepas mencari downline seramai 8orang.

3. Untuk pengetahuan, untuk masuk dalam bisnes jual prepaid, selalunya sesebuah kedai memerlukan modal minimum RM2000!!! Tapi dengan MyMode anda boleh letak sesuka hati modal anda. Walaubagaimanapun, apabila anda sudah menyertai bisnes ni, jgn berhenti sekerat jalan je…Dalam perniagaanmemang banyak rintangan, jadi kuatkan semangat dan tekadkan azam anda untuk terus didalam perniagaan MyMode.

4. Susun downline anda secara bijaksana dengan melihat susunan downline didalam website MyMode. Berikut adalah pangkat2 yang terdapat didalam MyMode:

Mobile Agent-->Mobile Manager-->Chief Mobile(CM)-->Junior CM-->
Senior CM
-->Super CM-->Star CM-->2-Star CM-->3-Star CM-->4-Star CM-->5-Star CM

Jadi naikkan pangkat anda untuk mendapat keuntungan yg lebih besar.

5. “Boleh ke saya dapat ribuan ringgit bila menyertai bisnes ni?”-->jawapannya boleh…
Saya andaikan anda mempunyai keseluruhan downline seramai 500orang. Sekiranya seorang downline menjual Maxis RM10, anda boleh mendapat RM0.02 seorang. Bermakna kalau setiap downline anda membeli Maxis RM10, anda akan dapat RM0.02x500orang=RM10. Bagaimana jika mereka membeli Maxis RM10 10keping seminggu? Keuntungan anda naik kepada RM10x10keping=RM100 seminggu. Dalam sebulan ada 4minggu, jadi RM100x4minggu=RM400 sebulan, ini belum campur dengan jualan anda sendiri. Ini juga belum campur dengan keuntungan pendaftaran downline yang baru masuk dan paling penting, saya kira ini adalah yang paling minimum. Bagaimana kalau downline anda jual lebih dari apa yg saya gambarkan tadi?JawapannyaĆ keuntungan yg xterkira…hanya dengan menjual prepaid.

6. Dan yg terakhir, perlu diingat, dengan pendaftaran RM65, anda boleh menjana kewangan yg tidak terhingga. Walaubagaimanapun, jgn fikir nak untung cepat tanpa buat apa2. Adat dalam berniaga, permulaan memang susah, tapi dah lama2, pasti ia akan jadi mudah dan anda akan Berjaya. PERCAYALAH…
Berminat boleh hubungi atau sms saya,
017-3080871 (Farid)
Atau klik kat sini untuk pendaftaran percuma

No comments: