Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
Google
 

Monday, March 31, 2008

Mengapa perlu memilih MyMode?

Dalam memilih sesuatu perniagaan, perkara berikut mesti selalu dikeluarkan...
  1. "Saya xda modal nak buat bisnes"
  2. "Syarikat ni boleh dipercayai ke?"
  3. "Saya xminat nak buat bisnes"
  4. "Untung sangat ke masuk bisnes ni?"
  5. "Kenapa MyMode?kenapa bukan syarikat lain?"

Jawapan kepada setiap masalah diatas:

  1. Dalam MyMode, dengan pendaftaran seumur hidup serendah RM65 dan modal serendah RM100, anda sudah boleh menjual dan menaja agent baru. Jadi, tiada masalah yg timbul dari segi modal permulaan.
  2. Untuk maklumat detail mengenai syarikat ini, sila klik disini.
  3. Sekiranya anda tidak berminat untuk membuat sebarang bisnes, anda juga boleh menjadi agent hanya sekadar untuk keuntungan diri sendiri. Saya andaikan dlm sebulan anda reload handphone anda RM50(sekiranya anda pengguna maxis, keuntungan jualan RM50 adalah RM1.00). Dlm masa setahun, anda telah membelanjakan sebanyak RM50x12bulan=RM600 tanpa mendapat apa2. Tetapi, sekiranya anda menyertai MyMode, anda telah jimat sebanyak RM1.00x12=RM12.00. Itupun kalau anda pakai utk diri sendiri sebanyak RM50 sebulan dan tidak mengembangkan downline. Jika anda usaha lebih, lebih banyak la keuntungan yg anda dapat.
  4. Macam yg saya mentioned dkat point diatas, ada usaha, ada la hasilnya. Nasihat saya, nak hidup senang kenala susah dahulu. Xda jalan mudah utk hidup senang kecuali setelah berusaha.
  5. Core bisnes MyMode adalah jualan Prepaid. Tidak seperti syarikat lain, mereka mempunyai terlalu banyak cabang bisnes utk dipelajari+dikejar. So, dengan MyMode, perniagaan adalah sangat mudah, sekadar jual prepaid.

So, ini adalah masalah lazim yg selalu saya terangkan kepada downline2(dulu diorang semua adalah regular customer) saya. Jika berminat, leh sign up free dkat www.prepaid4u.net/?id=fjrow atau emel kepada saya, fjrows@gmail.com

No comments: