Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
Google
 

Friday, April 4, 2008

Mendapatkan keuntungan melalui apa yg kita guna



Saja saya buat satu lagi ruangan,"My Opinion". Semua didalam ruangan ini saya akan ceritakan, beri pendapat, pengalaman dan berbagai lagi hanya berkenaan dengan bisnes yg saya ceburi...
Untuk topik yang pertama...bagaimana kita mahu mendapatkan keuntungan melalui apa yg kita guna...?Pernah x anda semua terfikir yg prepaid kita selalu tambah nilai tu, boleh mendatangkan keuntungan kepada kita?bagaimana?

Ambil situasi ni,sekiranya kita beli prepaid dkat kedai, senang kira, kedai akan untung 40sen bagi setiap RM10 yg kita beli. Katakan dlm sebulan anda membelanjakan sebanyak RM50 hanya utk topup kredit shj. Dalam setahun, anda telah membelanjakan RM50x12bulan=RM600 hanya utk tambah nilai kredit anda, dan anda TIDAK MENDAPAT SEBARANG GANJARAN....

Tetapi, sekiranya anda menjadi seorang agent MyMode, dengan membeli prepaid sebanyak RM600, anda dah boleh jimat sebanyak RM12!!! Kalau anda pergi beli kat kedai, jangan harap la leh dapat diskaun walaupon seposen...jadi, dari sini anda sudah memulakan perniagaan kecil2an...apa yg saya gambarkan disini hanyalah pembelian untuk diri sendiri sahaja. bagaimana pula kalau anda menjual kat org lain?dah tentu keuntungannya lebih banyak!kalau anda ada 10pelanggan yg membeli prepaid seperti anda, jadi keuntungan anda menjadi 10kali ganda!!!

Dlm perniagaan MyMode, ianya lebih berkonsepkan keuntungan secara beramai-ramai. Anggap anda sudah menjadi agent, dan anda mempunyai beberapa downline yg aktif menjual topup. Hasil keuntungan jualan downline tadi, anda sebagai upline juga akan dapat!!!Saya ambil contoh, sekiranya anda mempunyai 10 org downline. Keuntungan yg anda boleh peroleh dari setiap seorang katakan sebanyak 50sen. Jadi anda sudah boleh untung sebanyak RM5 hasil jualan downline anda. Lepas la topup utk seminggu. Tapi blom lagi campur dengan keuntungan jualan anda diatas. Sekiranya downline anda lebih dari 10 org, kemudian keuntungan dari jualan downline anda lebih banyak dari apa yg saya gambarkan disini, anda sendiri dah boleh jangka berapa keuntungan yg bakal diperolehi.

Nampak sikit kan...tapi apa yg ingin saya tekankan dekat sini, inila dia cara "mendapatkan keuntungan melalui apa yg kita guna". Lebih banyak usaha anda, lebih banyak la yg anda akan dapat. Jadi, marilah sama2 kita ambil peluang yg ada ini. Pendaftaran untuk menjadi ahli adalah sebanyak RM65 sahaja...berminat, boleh klik disini utk pendaftaran percuma.

No comments: